lørdag 2. februar 2019

მარიამმა მოახდინა ზეგავლენა ღმერთის „ახლა“-ზე

მე ამ შეკითხვას ვსვამ მოწოდების კონტექსტში, რათა ვიყოთ „ბრძოლისათვის მზად “ახლა“ (1). ეჭვგარეშეა, რომ მარიამმა მნიშვნელოვანი როლი შეასრულა, როდესაც მან შვა ღვთის ძე. მისმა მზადყოფნამ მნიშვნელოვანი წილი შეასრულა ღმერთის განზრახვაზე მომხდარიყო ეს ახლა. თუმცაღა, დღეს მე ყურადღებას გავამახვილებ მის როლზე იესოს პირველ სასწაულში.

ეს მოხდა კანაში ქორწილის დროს, როდესაც მარიამმა შეიტყო შემაცბუნებელი სიახლე იმის შესახებ, რომ მასპინძელს უთავდებოდა ღვინო, ქორწილი კი ჯერ არ დამთავრებულიყო, მან ეს ამბავი შვილს უთხრა. ხოლო იესომ მოულოდნელად შეაწყვეტინა მას და უთხრა:
„იესომ მიუგო: „რა, მე დ შენ დედაკაცო? ჩემი დრო ჯერ არ დამდგარა.“იოანე 2:4
როდესაც იესომ მიუგო „ჩემი დრო ჯერ არ დამდგარა“ - ეს მიმანიშნებს რომ იგი კვლავაც ელოდა მამისაგან როდის დადგებოდა „ახლა“. მაშ, რამ აიძულა იესო შეეცვალა აზრი?

მე მჯერა, რომ ეს იყო მარიამი - მას კიდევ ერთხელ არ წამოუჭრია ეს საკითხი იესოს წინაშე, არამედ მსახურებს უთხრა: „გააკეთეთ ყველაფერი, რასაც ის გეტყვით“.

მარიამს არ ჰქონია ნანახი რაიმე სასწაული იესოსაგან, თუმცა ბევრ სიტყვას ინახავდა მის შესახებ გულში. მას სწამდა იესოსი, და ამას ამჟღავნებდა ქმედებაშიც და სიტყვებითაც. მსგავსი რწმენა შეეხო მისი შვილის გულს. რადგანაც მარიამმა რწმენით შვა იესო, იგივე რწმენითა და სიყვარულით მან მისცა დასაბამი მისიას, რომელიც იესოს უნდა შეესრულებინა.

მე მწამს, რომ რწმენა და სიყვარული კვლავაც ეხება ძის გულს.

„ციური მანნა“ დღეისათვის:
რწმენასა და სიყვარულს შეუძლია გარდაქმნას „ახლა“ ღმერთის სწორ მომენტად.
მე კვლავ გაგიზიარებთ ნააზრევს, როგორ შეგვიძლია ზეგავლენა მოვახდინოთ ღმერთის „ახლა“-ზე შემდეგ ბლოგებში (2)
------------------------------
(1) იცი რა არის ლოცვა?
(2) ასევე იხილეთ „ახლაა ჟამი“

Ingen kommentarer: