mandag 27. juli 2009

Daglig manna

Våren 2009 var jeg så heldig at jeg ukentlig fikk lese andres åndelige loggbøker. En av innsenderens oppgaver var å lokalisere et personlig ”manna for dagen” hentet fra den personlige andaktsstunden. For flere var det en ny øvelse, og veldig mange ga uttrykk for at dette var til nytte og velsignelse.
Jeg ble veldig inspirert av det jeg leste, og utfordret til å gjøre noe med det selv. Det resulterte i at jeg begynte å blogge hva dagens bibelord sier til meg. Flere følger denne bloggen, og det er ”min manna” du leser, men slik de andres åndelige loggbøker ble til velsignelse for meg, håper jeg at ”min manna” også har stimulert ditt åndelige liv. Vi lever nemlig av hvert ord som kommer fra Herrens munn:
Så gav han deg manna, en mat som verken du eller dine fedre kjente til. Slik ville han la deg forstå at mennesket ikke lever bare av brød, men av hvert ord som kommer fra Herrens munn.
5 Mos 8:1-6

Vel bekomme!

Ingen kommentarer: