lørdag 5. januar 2019

ახლაა ჟამი

მხოლოდ რამოდენიმე დღე გვაშორებს 2019 წელს, ახალი წელი ყოველთვის ჩამაფიქრებს ხოლმე დროის შესახებ. ერთ-ერთი ნაწყვეტი ბიბლიიდან, რომელიც მე ძალიან მიყვარს, და მუდმივად ვკითხულობ ხოლმე, არის იესოს პირადი მისიის განაცხადი, მხოლოდ იმიტომ, რომ მისი მისია ჩემი მისიაა (1). განაცხადში იესომ თქვა:
„უფლის შეწყალების წლის გამოსაცხადებლად“, იმისათვის, რომ განვაცხადოთ რომ ახლაა ჟამი; ეს გახლავთ მარადიული ერთადერთის მადლის საიუბილეო სეზონი
ლუკა 4:19
ბევრ თარგმანში გაცხადებულია, რომ იესო მოვიდა :უფლის შეწყალების წლის გამოსაცხადებლად“ - მადლის წლისა. თუმცაღა, დრო არ არის არც წარსული და არც მომავალი; დრო ყოველთვის არის „ახლა“!

უფალი არის უდიდესი „მე ვარ“ = ღმერთი არის „მარადიული ახლა“. პავლემ აღმოაჩინა ეს და დაწერა:
„აჰა, ახლაა შესაფერისი ჟამი; აჰა, ახლაა ხსნის დღე“.
2 კორინთელთა 6:2ბ
ამ მიზეზით, მე შემიძლია ვილოცო: „ახლა აქ ვარ, ღმერთო, და ვიცი, რომ შენც აქ ხარ და მე ვიცი, რომ ეს არის მადლის მისაღები ჟამი!“

„ციური მანნა“ დღეისათვის:
მადლი არის „ახლა“ არის სწორი წუთი!
------------------------------------
(1) ეს არის ყველა მოწაფის მისია, რადგანაც, როგორც ღმერთმა გამოგზავნა იესო წუთისოფელში, ისე გვაგზავნის ჩვენ ქვეყნიერებაზე - იხილეთ იოანე 20:21.

Ingen kommentarer: