lørdag 5. januar 2019

Зараз саме той час

Вже кілька днів, як ми у 2019 році. А Новий рік завжди змушує мене задуматися про час. Один з уривків Біблії, який я полюбляю перечитувати знову і знову - це особиста місія Ісуса, просто тому, що Його місія - моя місія (1). Ісус сказав:
Господній Дух на мені проголошувати, що час прийшов - ювілейний сезон благодаті Вічного.
Луки 4: 19 (англійський переклад Біблії The Voice version)
У багатьох перекладах говориться, що Ісус прийшов проголосити "рік милості Божої – рік благодаті. Однак, час = це не минуле, ані майбутнє; час - це завжди "зараз"!

Бог великий "Я є" = Бог "Вічний зараз". Павло відкрив це для себе та написав:

Ось тепер - час сприятливий, ось тепер - день спасіння
2 Коринтян 6:2б
З цієї причини я можу молитися: "Тепер я тут, Бог, і я знаю, що Ти теж тут, і я знаю, що це сприятливий час благодаті!”

"Манна" на сьогодні:

Благодать в тому, що "зараз" це завжди відповідний момент!
------------------------------------
(1) Це місія всіх учнів, адже як Бог послав Ісуса у світ, Ісус посилає нас у світ - див.Івана 20:21

Ingen kommentarer: