lørdag 5. januar 2019

Acum este timpul

De câteva zile e 2019 , și un an nou întotdeauna mă face să mă gândesc la timp. Unul din pasajele din Biblie care îmi place să-l recitesc este declarația misiunii personale a lui Isus, pentru că misiunea Lui este misiunea mea (1). În declarație, Isus a spus:
Duhul Domnului este peste Mine, căci El M-a uns ca să aduc celor sărmani vestea bună... să vestesc anul de îndurare al Domnului!
Luca 4:19
Mai multe traduceri spune că Isus a venit să vestească „un an al favorii lui Dumnezeu” – un an de har. Cu toate acestea, timpul nu este nici trecut, nici viitor; timpul este întotdeauna „acum”!

Dumnezeu este marele „eu sunt” = Dumnezeu este „Eternul Acum”. Paul a descoperit acest lucru, și a scris:

Iată că acum este vremea îndurării! Iată că acum este ziua mântuirii!
2 Corintieni 6:2b
Pentru acest motiv, pot să mă rog: „Acum, eu sunt aici, Doamne, și eu știu că tu ești aici, și știu că acesta este timpul harului!”

„Mana” pentru astăzi:

Harul este că „acum” este mereu momentul potrivit!
------------------------------------
(1) este misiunea tuturor ucenicilor, pentru ca cum Dumnezeu l-a trimis pe Isus în lume, Isus ne-a trimis pe noi în lume – Vezi Ioan 20:21.

Ingen kommentarer: