søndag 30. mars 2014

Historisk opprop

Da hører konferansen «Sendt for noe større 2014» historien til, men dersom jeg og nesten 750 andre går i tro på det vi er blitt enige om, vil dette være noe som skaper historie. Du kan lese oppropet HER.

Som jeg har nevnt tidligere, var min rolle både i forkant og under konferansen å organisere bønnearbeidet. Jeg hadde med meg en flott gjeng kvinner og menn, unge og gamle – 30 av var tilstede på selve konferansen, og ytterligere noen hadde forpliktet seg til å be i sine hjem.

De 30 som var tilstede, fløt i en profetisk salvelse og betjente mange med forbønn som gjennom dette ble bekreftet i sine tjenester.

En gang mens de feiret gudstjeneste for Herren og fastet, sa Den hellige ånd: «Ta ut Barnabas og Saulus for meg, så de kan gå til den oppgaven jeg har kalt dem til.» Etter faste og bønn la de hendene på dem og lot dem reise.
Apg 13:2-3
Da jeg under avslutningssesjonen skulle komme med en kort oppsummering av det Den hellige ånd hadde åpenbart både i forkant og gjennom konferansen, ble den slik:

Båret fram av en nød for å nå nye mennesker har Den hellige ånd vist at dette er:

  • Guds tid og Guds sendeplan
  • Guds sammenføyning av menigheter og åndelig enhet
  • Guds brann for en ny generasjon og et ekstremt behov for åndelige foreldre.
Jeg kjenner at dette er sant!
 

Dagens ‘manna’:
Jeg vil være med å be og gjennombrudd for Guds vilje
----------------------------------------
I morgen fortsetter jeg dypdykket i Johannes-evangeliet.

Ingen kommentarer: