lørdag 19. november 2011

Grunnlaget

Å legge et godt grunnlag er viktig uansett hvilket område vi snakker om. Jeg har ikke fått løpt så mye som jeg ønsker i det siste, men i dag vil jeg ut en tur slik at grunnlaget ikke blir ødelagt. En travel periode med dårlig tilgang på dusj etc. er årsaken, men nå har jeg ingen unnskyldning.
    Vi har jo del i Kristus, så sant vi helt til det siste holder fast på det grunnlaget vi hadde i begynnelsen.
    Hebr 3:12-14
Det er viktig å legge et godt grunnlag i begynnelsen. Jeg var heldig som hadde brennende kristne rundt meg i oppveksten. Da jeg selv tok en bestemmelse at jeg ville følge Jesus, fikk jeg med en gang en rekke utfordringer – og da jeg ikke lenge etter flyttet til Tromsø kom jeg til et ungdomsmiljø hvor Jesus, Bibel og evangelisering stod i fokus. Et godt grunnlag ble lagt. Jeg har holdt fast på det grunnlaget og fryder meg over at jeg har del i Kristus.

Ingen kommentarer: