lørdag 16. februar 2019

A influențat curiozitatea momentul lui Dumnezeu „ACUM”?

Într-o serie de reflecții asupra momentului lui Dumnezeu „ACUM”, am ajuns la cel de-al doilea moment când Isus a spus: "Timpul meu nu a sosit încă." Această frază a fost spusă ca răspuns pentru frații săi care l-au îndemnat să meargă în Iudeea pentru Sărbătoarea Corturilor (1). De asemenea, Isus a spus fraților săi că ei pot merge. Aceștia au plecat la sărbătoare în timp ce Isus a rămas în Galileea, și povestea continuă:
„Însă după ce fraţii Lui au plecat la sărbătoare, S-a dus şi El, dar nu pe faţă, ci cam pe ascuns”
Ioan 7:10
Ce l-a făcut pe Isus să-și schimbe părerea? Ce a influențat momentul lui Dumnezeu „ACUM” de data asta?

Cred că răspunsul se găsește în versetul următor:
La sărbătoare liderii iudei îl căutau pe Isus și întrebau

„Unde este el?”
Este probabil ca liderii iudei îl căutau cu scopuri rele, dar și alți oameni la sărbătoare erau în „căutarea” lui pentru că „El este un om bun” (v 12).

Când Ieremia a împărtășit cuvântul lui Dumnezeu despre viitor și speranță oamenilor din captivitate, el a inclus, de asemenea, această promisiune:

„Mă veţi căuta şi Mă veţi găsi, dacă Mă veţi căuta din toată inima. Mă voi lăsa găsit de voi”
Ieremia 29:13-14a
Eu cred că atunci când oamenii sunt deschiși și sinceri în căutarea lor pentru Dumnezeu ei influențează momentul lui Dumnezeu ACUM. Eu cred că El este deja acolo, „dar în secret”!

„Mana” pentru astăzi:

Dumnezeu este deja acolo unde vă aflați voi– în secret
-------------------------------------------
(1) Ioan 7:1-13

Ingen kommentarer: