lørdag 30. juni 2018

რა შემიძლია შევიტყო ჩემი თითების საშუალებით...

...როდესაც მე მსურს შევიტყო მეტი მშვიდობაში და მშვიდობით სვლის შესახებ?

შესაძლოა შეკითხვა მოგვეჩვენოს შეუსაბამოდ, თუმცა, იგი ძალიან მნიშვნელოვანია!

როდესაც პავლე განაგრძობს „მიღებული მოწოდების ღირსეულად სვლის შესახებ სწავლებას“, პირველი ნაყოფი მშვიდობაში და მშვიდობით სვლის შესახებ, არის ის, რომ ჩვენ ვხდებით „ერთი“ სხეული:
ერთია ხორცი და ერთია სული. ისევე როგორც ხმობილნი ხართ თქვენი ხმობის ერთი იმედით;
ეფესელთა 4:4
ლოგიკა გასაგებია. თუ ჩვენ მოწოდებულნი ვართ ერთი და იმავე იმედის მიმართ, ჩვენ ასევე ვეკუთვნით ერთსა და იმავე სხეულს, აღვსილნი ვართ ერთი სულით.

ამგვარად, რა შეიძლება შევიტყო ჩემი თითებისგან?

მე ვსწავლობ, მიუხედავად იმისა, რომ ჩემი თითები არ ჰგავს ერთმანეთს და ყოველთვის თანაბრად კარგად არ ფუნქციონირებენ, ისინი ეკუთვნის ერთ სხეულს. ბ-ნი მარჯვენა თითი ვერ იამაყებს, თუკი იგი გამოიყურება უკეთ, ვიდრე ბ-ნი მარცხენა თითი. საბედნიეროდ, მე ვიცი, რომ ბ-ნი მარჯვენა თითი არ ფიქრობს ასე, რადგან მე ვარ ჩემი სხეულის თავი და ჩემი სული განაგებს მას.

მაგალითად, მუხლების გამოყენებაც შემიძლია, თუმცა ისინი არ არიან ისეთი ფოტოგენურები, როგორც ჩემი თითები და დღეს მათი ერთმანეთისგან გარჩევა რთულია. 40 წლის წინ, ჩემი მარჯვენა მუხლი ძალიან დაზიანდა ავტოავარიის დროს. ამან გავლენა ჰპოვა ჩემ სრულ სხეულზე, თუმცა, ბ-ნ მარცხენა მუხლს არ დაუდანაშაულებია ბ-ნი მარჯვენა მუხლი.

ამის საწინააღმდეგოდ, მან საკუთარ თავზე აიღო მთელი ტვირთი და ეხმარებოდა ბ-ნ მარჯვენა მუხლს, თავისი ფუნქციის აღდგენაში. ორი წლის წინ, სურათი შეიცვალა, როდესაც ორი წლის წინ ბ-ნი მარცხენა მუხლი დაზიანდა ტერაქტის დროს, რომ არა ბ-ნი მარჯვენა მუხლი, ვფიქრობ, დღეს მე სიარულს ვერ შევძლებდი. მან საკუთარ თავზე იტვირთა სიმძიმე და კვლავაც ეხმარება ბ-ნ მარცხენა მუხლს, როდესაც ეს უკანასკნელი ცუდ ხასიათზეა და ტკივილს აყენებს სხეულს.

თქვენ შეგიძლიათ ბევრი რამ შეიტყოთ მშვიდობაში და მშვიდობით სვლის ნიჭის შესახებ. თქვენ გაგაჩნიათ მხოლოდ ერთი. ამგვარად, მოუფრთხილდით მას. როგორც მორწმუნე, თქვენ ეკუთვნით ერთ სხეულს. ამგვარად, მოუფრთხილდით მას, ჩვენ ერთმანეთი გვჭირდება სისუსტეშიც და სიძლიერეშიც. ამ ქმედების ცოდნა და მის თანახმად მოქმედება, არის ჩვენი ღირსეული მოწოდების ნაწილი.

„ციური მანნა“ დღეს
მოწოდებული ერთი იმედისადმი, ერთ სხეულში, აღვსილი ერთი სულით.
-------------------------------------------------
შენიშვნა: სამი თვის ანმავლობაში შეწყდება ექვს ენაზე ბლოგების გამოქვეყნება. წინამდებარე სერიის გამოქვეყნება გაგრძელდება 2018 წლის 6 ოქტომბრიდან. დაე, კურთხეული ზაფხული გქონდეთ და იზრუნეთ თქვენ სხეულზე.

Ingen kommentarer: