lørdag 23. juni 2018

Жити у мирі та злагоді!

Я люблю вітатися з "миром". Коли я так роблю, у Норвегії люди дивляться на мене з посмішкою, тим не менш, у Східній Європі - це гарна традиція, яку багато хто поділяє. Ми знаходимо мир між властивостями у списку Павла того, що за його думкою й є поведінка "гідна покликання, що до нього покликано нас":
Пильнуючи зберігати єдність духа в союзі миру.
До Ефесян 4:3
Довгий час я не був послідовником Христа, доки я не виявив, що найхарактерніша риса диявола - використовувати стратегію "розділяй та володарюй". Єдність - це серце будь-яких стосунків. Коли єдність порушено, стосунки руйнуються.

Що ми можемо зробити, аби зберегти єдність Духа?

У своїй книзі "Цілеспрямоване життя" Рік Уоррен дає наступні поради:
  • Зосередитися на тому, що у нас є спільного, а не на відмінностях 
  • Бути реалістичними в очікуваннях (не існує ідеальних стосунків) 
  • Вибирати підтримку, а не критику 
  • Відмовлятися слухати плітки 
  • Підтримувати своїх лідерів 
  • Застосовувати на практиці Божий метод вирішення конфліктів (1) 
Порада апостола Павла римлянам лунає у тому ж дусі:
Отож, пильнуймо про мир, та про те, що на збудування один одного!
До Римлян 14:19
'Манна' на сьогодні:
Я хочу докласти всі зусилля, аби жити у мирі та злагоді!
-------------------------------------
(1) Мт 18:15-17а

Ingen kommentarer: