lørdag 17. mars 2018

რამდენად ვეშურები სულიერი ნიჭებს?

მე შევხედრივარ ბევრ ქრისტიანს, რომლებიც ამბობენ: 

„მე მზად ვარ ყველაფრისთვის, რასაც ღმერთი მომცემს“.

ეს კარგი დამოკიდებულებაა, თუმცა, ეს აგრეთვე პასიური დამოკიდებულებაა. განსაკუთრებით იმიტომ, რომ სავსებით ნათელია, რა არის ღმერთის ნება, და რა მოგვცა მან უკვე. როდესაც ვიხსენებ, როგორ მივიღე ხსნა, მე ვიცოდი, რომ ღმერთმა უკვე შეასრულა თავისი როლი. მე ვაყოვნებდი პასუხს, მაგრამ როდესაც საბოლოოდ მზად ვიყავი, ეს არ ყოფილა აქტიური პასუხი: ვაღიარე, რა გააკეთა მან და მივიღე ხსნა, როგორც მისი ძღვენი. ძღვენი უნდა გახსნილიყო. ბევრი სახით ის შეიძლება შევადაროთ ნაძვის ხის ქვეშ დალაგებულ საჩუქრებს. მე ვიცი, რომ ჩემთვის იქ საჩუქარი იქნება. თუმცა, ჩემი ეტიკეტიც რომ ჰქონდეს, იგი დაკარგულია, თუ არ ავიღებ, გავხსნი და დავიწყებ მის გამოყენებას.

იმისათვის, რომ ვეშუროთ სულიერ ნიჭებს, როგორც პავლე მოგვიწოდებს (1), ეს მოიცავს აქტიურ ჩართულობას ჩემი მხრიდან. მე უნდა „გავხსნა“ ის, რაც უკვე მომცა. ღმერთმა ხსნა ხელმისაწვდომი გახადა იმის მეშვეობით, რაც იესომ გაიღო თავისი ჯვარცმით, და მან სულიწმინდა და მისი ძღვენები ხელმისაწვდომი გახადა ორმოცდამეათე დღეს, როდესაც შეასრულა თავისი დაპირება:
„უკანასკნელ დღეებში ჩემი სულისაგან გადმოვღვრი ყველა ხორციელზე“.
საქმეები 2:17
რადგანაც მე ვითვლები „ყველა ხორციელში“, ვიცი, რომ მეც ჩართული ვარ სულისაგან გადმოღვრაში.

მე მწამს, რომ პეტრესთვის ძალიან მნიშვნელოვანი იყო, რომ ყველას ჩართულად ეგრძნო თავი, რათა მას უფრო მეტი ციტირება მოეხდინა იოელის წინასწარმეტყველებიდან. იგი ადასტურებს, რომ ამ შემთხვევაში, არაფერ კავშირშია სქესი, ასაკი ან სოციალური სტატუსი (2). თქვენ ჩართულნი ხართ. ძღვენს აქვს თქვენი ეტიკეტი, თუ თქვენ მიიჩნევთ თავს „ხორციელად“.

ძღვენის გახსნის პირველი ეტაპი არის ირწმუნო და მიიღო, რომ ძღვენი უკვე შენთვისაა მოცემული. ზოგიერთი მორწმუნისათვის, ამ ჭეშმარიტების მიღებამ შეიძლება მაშინვე სულიერი დადასტურება გამოიწვიოს, სხვებისთვის, ეს არის სულიწმიდასთან ერთად მიმდინარე მოგზაურობა, რომელსაც მოაქვს დადასტურება, რომ ჩვენ ვმოძრაობთ მასში, და ის - ჩვენში. მიუხედავად იმისა, რომ გამოცდილება შეიძლება ძვირფასი იყოს, გადმოღვრის მთავარი მიზანი არის ნაყოფი, რომელიც მას მოაქვს გარდაქმნილ ცხოვრებაში. მე მეტს დავწერ ძღვენის გახსნის შესახებ მომავალ კვირაში.

„ციური მანნა“ დღეისათვის:
ყოველ დღე მე ვირჩევ ვიარო სულიწმინდაში და მასთან ერთად
----------------------------------------------
(1) 1 კორ. 12:31
(2) საქმეები 2:17-18

Ingen kommentarer: