tirsdag 21. juni 2016

Det er alltid noe å være glad for!

I morgen setter vi oss på flyet. Jeg må hjem for å gjøre et lite inngrep i kneet igjen, og det er alltid noe å være glad for:
  1. Det er en helt naturlig forklaring på de siste ukene med smerter - en av metallpinnene som skulle satt fast der, har funnet det beleilig å ta en liten avstikker helt uten å spørre. En relativt enkel affære å fikse sier kirurgen!
  2. Det hindret meg ikke i å få et treffpunkt med gruppen av offiserer som er på hovedkvarteret på et kurs i ledelse, og det var et deilig møte i Guds nærhet i går kveld!
  3. Jeg har hørt at det er kongress i Oslo, og det er ikke usannsynlig at jeg blir i stand til å få med meg noe av det som foregår der.
  4. Vi får anledning til å treffe noen av dere og mange medlemmer av familien.
Når valget står mellom å illustrere med en røntgenbilde og en link til diakonhjemmets sykehus, og et bilde fra Kongressen  med temaet "Forvandlet!" og en link til programmet. Velger jeg det som er mest oppbyggelig, selv om jeg som sagt er takknemlig for begge deler. 

Link til kongress-programmet  - Velsignet kongress!

Ingen kommentarer: