lørdag 31. desember 2011

Tenkepausen er over

Takk for alle oppmuntrende ord i året som ligger bak. Ønsker deg et velsignet nytt år!

I morgen starter bloggingen av min daglige ’manna’ igjen, men etter en litt annen plan enn de foregående tre årene:

Refleksjonene vil fortsatt knyttes til min daglige bibellesning, men jeg vil nå konsentrere meg om en bok over tid. Det vil være et og annet unntak.

Jeg kommer f. eks. fortsatt til å blogge den månedlige refleksjonen som publiseres i Krigsropet.

Det er flere timer siden jeg tok til meg dette ordet (fra Frelsesarmeens bibelleseplan), og jeg deler det gjerne med meg:

Fred etterlater jeg dere. Min fred gir jeg dere, ikke den fred som verden gir. La ikke hjertet bli grepet av angst og motløshet.
Joh 14:27

Fantastisk å tenke på – både i forhold til det som har vært, og det som kommer!

Ingen kommentarer: