lørdag 19. januar 2019

Молитва - більше, ніж прохання

Минулого тижня я ділився деякими думками стосовно молитви, і додав послання від генерала Брайана Педдла (1) із закликом до молитви. Якщо ви читали запис минулого тижня, ви, ймовірно, пам'ятаєте, що я просив вас поміркувати над цим віршем протягом тижня:
Просіть, і буде вам дано, шукайте і знайдете, стукайте і відчинять вам! Бо кожен, хто просить одержує, хто шукає знаходить, а тому, хто стукає відчинять.
Луки 11:9-10 
Читачам Біблії ці вірші знайомі, але багато хто думає, що це три вирази одного того ж змісту - так званий "плеоназм". Я думаю, що це припущення є помилковим. Вже в першому вченні про молитву Ісус ясно дав зрозуміти, що молитва - це щось більше, ніж просто прохання. На жаль, наші молитви дуже часто обмежуються проханням Бога про щось. Однак сутність молитви полягає також у пошуку.

Я дійсно не люблю шукати речі, які не можу знайти, але люблю відкривати для себе нові речі. Тому стає набагато цікавіше думати, що: Молитва-це шлях відкриттів, і в цій подорожі я весь час буду знаходити нові речі, які важливі для мого розвитку. Я дізнаюся більше про Бога і більше про себе. Крім того, суть молитви полягає в тому, аби стукати.

Ісуса не залишила байдужим наполегливість - також в молитві. Звичайним прикладом є притча про наполегливу вдову (2). Я часто використовую ілюстрацію гри, в яку я іноді грав разом з іншими дітьми, коли ще був хлопчиком – гра називалася Рима на норвезькій; і я гадаю, що переклад на англійську "стукати і знущатися" підійде. Ми просто стукали у випадкову двері, тікали, ховалися і копіювали вираз обличчя тієї людини, коли та розуміла, що це жарт/ витівка. Не дуже чемно, але дітям весело…

Молитва стукає у двері Бога і залишається біля дверей, поки вони не відчиняться. У багатьох відношеннях стук відбувається з обох сторін дверей (3). Сюди відноситься також молитва про те, щоб Господь увійшов у двері мого серця. На щастя, Він теж наполегливий!

"Манна" на сьогодні:
Я буду продовжувати стукати!
-----------------------------------------
(1) Я думаю, нам потрібно бути готовими до того що Бог бажає зробити з нами та через нас. Це заклик до молитви, заклик до святості та заклик до готовності вступити у боротьбу зараз. Це заклик вкрай нагальний і не можна його знехтувати. Чоловіка, жінкам та дітям потрібен Ісус».
Генерал Брайан Педдл(2) Луки 18:1-8
(3) Обявлення 3:20

Ingen kommentarer: