lørdag 26. januar 2019

„Arta de a aștepta” – o strategie importantă

O parte din a fi „gata de luptă”* este de a răspunde Duhului Sfânt. Isus a început învățătura despre Duhul Sfânt chiar la începutul învățării ucenicilor. Isus a spus în mod clar că Duhul Sfânt este cel mai bun cadou pe Tatăl său Îl poate da:
„Aşadar, dacă voi, care sunteţi răi, ştiţi să daţi daruri bune copiilor voştri, cu cât mai mult Tatăl Care este în ceruri va da Duhul Sfânt celor ce I-L cer!”
Luca 11:13
Când l-am simțit pe Duhul Sfânt ca putere reală în viața mea, în 1972, acest verset a devenit unul dintre preferatele mele. Când, câțiva ani mai târziu am devenit tată și am dorit ce-i mai bun pentru copiii mei, versetul a avut un impact mult mai puternic asupra mea. Provocarea este că Dumnezeu nu pătrunde în intimitatea copiilor Săi. Trebuie să Îl rugăm să ne dea Duhul Sfânt, la fel cum Isus i-a învățat pe ucenicii săi. Prin urmare, poate părea ciudat că tocmai înainte de a se înălța la cer, a spus:
"Să nu vă îndepărtaţi de Ierusalim, ci să aşteptaţi promisiunea Tatălui, despre care aţi auzit de la Mine."
Faptele Apostolilor 1:4
Cu toate acestea, aceasta este ciudat doar dacă primesc „arta de a aștepta” ca pe o strategie pasivă. Cu greu îmi pot imagina ceva mai activ decât copiii care de Crăciun sunt în așteptarea momentului despachetării darurilor. Așteptarea în Biblie este mai mult legată de sentimentul de a nădăjdui, pur și simplu pentru că eu aștept ca ceva să se îndeplinească în viața mea. În povestirea despre Botezătorul, Luca a scris că "poporul era în aşteptare şi toţi se întrebau în inimile lor, cu privire la Ioan, dacă nu cumva este el Cristosul," – Luca 3:15.

Dumnezeu a lăsat la inițiativa mea să îl primesc pe Duhul Sfânt. Strategia este să te rogi și să aștepți– după ce Dumnezeu a făcut deja partea Lui prin revărsarea Duhului său.

„Mana” pentru astăzi:

Mă aștept ca Duhul Sfânt să vorbească și să mă conducă - acum!
----------------------------------
* Apelul Generalului Peddle
(1) Cred că trebuie să fiu pregătit pentru ceea ce vrea Dumnezeu să facă cu noi și prin noi. Acesta este un apel la rugăciune, un apel la sfințenie și un apel de a fi „pregătiți de luptă” acum. Există o urgență în acest apel care nu poate fi ignorată. Bărbații, femeile si copiii au nevoie de Isus.

Ingen kommentarer: