lørdag 24. november 2018

Чому я тут?

Філософ може зауважити, що це звичайне життєве питання, і я згоден з цим. Однак сьогодні я не буду загострювати увагу на буденній стороні цього питання. У світлі цієї теми: "Імпульс"(1), це питання просто на просто пов'язане з моїм служінням Богу в Території Східної Європи сьогодні, яке вже вони триває кілька років.

У минулі вихідні ми збиралися разом з людьми, які думали над своїм покликанням офіцерства в Армії Спасіння, і ми розмірковували над багатьма темами, пов'язаними з покликанням. На заключному зібранні в неділю вранці я проповідував про найважливішу за все передумову:

Готовність. 
Коли я готувався до проповіді, я зрозумів, що міг би обрати величезну кількість біблійних текстів, що підтверджують важливість нашої готовності. Я закінчив використанням короткого оповідання про поклик Левія:
Після цього він вийшов, побачив митника, Леві на ім'я, що сидів на митниці, і сказав до нього: “Ходи за мною!” І той, кинувши все, встав і пішов за ним.
Луки 5:27-28
Я не думаю, що при створенні Своєї команди учнів від самого початку Ісус шукав саме митника або будь-які інші певні навички . Він шукав людей, які були готові та відкриті до служіння. Людей, які готові рухатися у своєму покликанні. У "притчі про працівників виноградника" (2) землевласник не вимагав кваліфікації, коли ішов наймати робітників у свій виноградник. Він найняв тих, хто був готовий взятися за роботу у "будь-яку годину дня". Я вірю, що Бог постійно шукає готових для справ людей. Біблія говорить нам, що Йому не завжди вдається це. "Я шукав між ними кого-небудь, що вимурував би мур та став передо мною в проломині за цю землю, щоб я не погубив її, - та не знайшов".(3) 
Коли Ісус покликав Левія, той був готовий і показав свою готовність, негайно відгукнувшись на покликання, піднявшись, залишивши все позаду і слідуючи за Ісусом.

Моя готовність - це головна причина, чому я тут, і я дякую Богові за цю можливість. У повсякденному житті мого служіння у цій віддаленій частині світу я хочу бути готовим і відкритим до спонукання Духа у "будь-яку годину дня". Я бажаю того ж для всіх моїх колег, з якими я несу теж саме служіння!

"Манна" на сьогодні:

Ось я Господь - візьми мене! Я готовий!
----------------------------------------
(1) Імпульс - рух, викликаний імпульсом Святого Духа, є темою 2018 року в Території Східної Європи.
(2) Матвія 20:1-16
(3) Єзекіїль 22:30

Ingen kommentarer: