lørdag 12. mai 2018

«...без нас Бог не буде діяти»

В основі цього заголовку лежить остання частина знаменитого висловлення Святого Августина:
Без Бога ми не можемо, а без нас Бог не буде!'
Перша частина цитати має непохитну біблійну основу. У притчі про виноградину, Ісус акцентував увагу на важливості принесення плодів та стверджував:
«без Мене ж ви нічого чинити не можете»
Івана 15:5б
Безсумнівно, Бог може й без нас діяти. Коли фарисеї попросили Ісуса докорити учням, які хвалили Його, коли у неділю перед Пасхою Він входив у Єрусалим, на що Ісус відповів:
«Кажу вам: Коли оці замовчать, кричатиме каміння.»
Луки 19:40
Однак Августин був правий, Бог хоче трудитися в нас і через нас (1). Багато років тому я слухав промову Білла Хаймса на тему проголошення "Жодне каміння не кричатиме замість мене!". Це людина, яка присвятила Богу всі свої таланти та все, ким він був, і його заява має авторитет (2). Вільям Бут мав таке ж переконання та посвяту, тому він міг сказати: "Я є рух Бога!"

Коли я думаю про "рух Бога", переді мною виникає образ шахматної дошки. Під час мого першого року навчання в ІПО у 1974 році, кадети другого курсу сесії "Солдати Хреста" підготували виставу на рукопокалдення, що відбувалося у великому концертному залі " Алберт Холл". Вистава проходила у сопроводі музичної композиції "Духовна війна"(3), яку виконував Міжнародний оркестр під час імітації гри кадетів у шахи, що є символом боротьби між добром і злом. Спектакль був потужний. 

Проте, духовна війна - це не вистава; це реальність. Без Бога ми нічого не можемо, а без нас Бог не буде діяти!' Ми - рух Бога у цьому світі в наш з вами час, а це передбачає боротьбу за допомоги зброї любові. Надзвичайна краса хреста полягає у його свідченні про любов, що перемагає зло. Це свідчення досі є змістом Божого руху в нас і через Його послідовників 2000 потому.

Сьогоднішня "манна":
Рух Бога завжди залишається рухом любові.
-------------------------------------
(1) див.: Третій революційний рух!
(2) Білл Хаймс є композитором і автором пісень. Його пісню "Все, ким я є" співають по всьому світі.
(3) Фанати духової музики впізнають цю красиву та вибагливу композицію Рея Стедмана Аллена, яка була написана до сторіччя Армії Спасіння у 1965 році.

Ingen kommentarer: