tirsdag 19. august 2008

Bønn for by og land

Dette er et tema jeg brenner for, og det var også temaet for undervisningen jeg hadde sist helg. Arenaen var konferansen "Bygget" på Gullbrannagården ved Halmstad. Det var korpset i Halmstad med lederne Ewa-Marie og Markus Kihlagård som arrangerte stevnet for fjerde gang. De er noen herlige mennesker som elsker Jesus! Det var inspirerende å møte dem igjen. Flott var det også å høre Chick Yuill som hovedtaler. Jeg trenger ikke å skrive så mye verken om konferansen eller mitt eget tema, for både jeg og mye av konferansen ble blogget av Rut og Peter Baronowsky. Flott å møte dem igjen også - og bloggen deres er en ressurs - kan anbefales: rupeba.se

Link til mitt innlegg finner du HER!

1 kommentar:

rupeba.se sa...

Meget bra innlegg, Jostein. Men adressen er: www.rupeba.se
Hilsen Peter