lørdag 1. juni 2019

В чому полягає сутність Армії Спасіння?

Відповідь на дане питання буде залежати від того, наскільки добре людина знає цю організацію. Хтось сказав би: "Це мій улюблений магазин!" - ...посилаючись на наші благодійні магазини. Інший сказав би: "Вони допомагають бідним!". Третій може сказати: "У них хороші духові оркестри!" А четвертий - "Це моя церква!".

Жодна з цих відповідей не є неправильною, однак це лиш уривки істини. Я міг би продовжити перелічувати безліч тверджень, які могли б говорити щось про те, чим ми є.

Для мене Армія Спасіння - це місія, а місія - це приносити життя Ісуса в громади нашого сьогодення. Ми можемо зробити це через благодійні магазини, проект націлений на боротьбу з бідністю, духовий оркестр, церкву/корпус або таким способом, який ще й навіть не спадав вам на думку. Ось чому Армія Спасіння має так багато явних проявів своєї місії.

В останніх двадцяти роздумах я детально зупинявся на "заклику до місії – ЗАРАЗ" генерала Брайана Педдла. Небезпека у всьому, що ми робимо, полягає в тому, що ми можемо надалі займатися всім цим і навіть після того, як ми втратили фокус на місії. Магазин, проект, оркестр, корпус або один з багатьох інших проявів нашої місії може замінити основний фокус, який є єдиною причиною здійснення місії.

Багато років тому я очолював великий, цілком традиційний корпус Армії Спасіння. На зібранні з більшістю активних членів Корпусу у своїй проповіді я сказав:

"Якби Бог міг померти, а Він дійсно вирішив померти, треба було б принаймні три роки, перш ніж цей корпус зрозумів би це! Тому ми будемо продовжувати те, що ми завжди робили, як ніби нічого важливого не сталося".

В деякій мірі це був "Заклик до пробудження", і емоції зашкалювали від зворотньої реакції людей. Молодий солдат підійшов до мене і сказав: "Спочатку я подумав, що ви, мабуть, праві, і злякався. Проте потім я подумав: Якщо Бог дійсно помер, я вірю, що Юстейн зрозумів би це, і напевно розповів би нам!" В якійсь мірі це був жарт, але я також відчував, що він побачив серйозність цього послання.

У всі часи нам потрібно нагадувати собі, що "Місія на першому місці!". Генерал нагадав нам про це. Ми повинні нагадувати один одному: Нам потрібно розповсюджувати життя Ісуса прямо там, де ми є. Місія - це не те, що ми робимо, а те, чим ми живемо.

Як я говорив це молодому солдату багато років тому, я підтверджую це знову:
"Бог не помер, і ніколи не помре, Він переміг смерть і повстав з могили. Він живий в тобі!"
"Манна" на сьогодні:
Живи місією!
... і благословенного літа
-------------------------------------------- 
 (1) Я молюся, щоб ваші серця відкрилися для сприйняття світла, і ви зрозуміли, що є надія, до якої Він закликає вас; яка багата й прекрасна спадщина, котру Бог її дарує святим людям Своїм; щоб ви збагнули, яка незрівнянно могутня влада Його для нас, хто вірить. Його сила й могутність були виявлені в Христі, коли Всевишній воскресив Його з мертвих і посадив праворуч від Себе на Небесах.
До ефесян 1:18-20

Ingen kommentarer: