lørdag 18. mai 2019

Чи є "ім'я Ісуса" свого роду мантрою?

"Мантра" - це звук, пов'язаний з індуїзмом і буддизмом. Цей звук використовується для реалізації думки або мети. Це слово має кілька значень, наприклад, молитва, гімн або заклинання. Це повторення певного звуку або слова, яке повинно викликати певний ефект.
Цікаво, що Ісус неодноразово говорив молитися в ім'я Його.
Ось один приклад:
Коли будете в Мене просити чого в Моє Ймення, то вчиню.
Івана 14:14
Абсолютно ясно, що перші християни прийняли це вчення і практикували його. Вони вірили, що Ісус був серед них, коли вони зібралися в Його ім'я (1). Вони проголошували, що чудеса відбуваються через віру в ім'я Ісуса (2). Вони хрестили в ім'я Ісуса (3) і проголошували, що немає спасіння ні в якому іншому імені (4). Тим не менш, ніщо не вказує на те, що вони використовували це ім'я у формі мантри. Ім'я мало силу лише тоді, коли воно використовувалося через віру в Ісуса Христа. Якщо ім'я використовується поза такого контексту, воно може працювати проти своєї мети. Приклад цьому можна знайти в історії про сім синів Скеви, які намагалися вигнати злих духів в ім'я Ісуса, не пізнавши Його як Ісуса Христа (5).

Часто я вигукую "Ісус", але не як священний звук або магічну формулу, яка допоможе мені увійти в контакт з якимось божеством, що знаходиться поза мною чи в мені. Я використовую це ім'я, тому що вірю, що воно символізує все, що Бог може зробити для мене і через мене. Саме цим ім'ям прославляється Батько, бо воно підтверджує, що я вірю в Нього і у все те, що Він зробив для мене. Далі підтверджується, що віра пов'язана з Його ім'ям, а не зі мною.

Тому, коли генерал Педдл нагадує нам, що "наша місія – задовольняти людські потреби в ім'я Христа"(6) – це більше, ніж "священний звук" - вона робить наше служіння наріжним каменем місії Бога. В межах цілей даної місії нічого неможливо зробити поза Його ім'ям.
"Манна" на сьогодні:
Лише в ім'я Ісуса Христа!
-----------------------------
(1) Матвія 18: 20
(2) Дії 3:16
(3) Дії 2:38
(4) Дії 4:12
(5) Дії 19: 13-16 
(6) заклик генерала Педдла: Заклик до прийняття інших: Ми повинні бездоганно ставитися до всіх людей з повагою і милосердям, пам'ятаючи про нашу місію задовольняти людські потреби в ім'я Христа без будь-якої дискримінації.

Ingen kommentarer: