lørdag 13. april 2019

Unde au plecat toți „cei măreți”?

Hjørdis nu a fost „mătușa” mea din punct de vedere a legăturilor de rudenie. De altfel, toți copiii care au mers la grădinița școlii duminicale din Stavanger în anii 1950 o numeau „mătușa Hjørdis”. Nu știu câți ani a slujit, dar cred că a fost cea mai mare parte a vieții ei. Pentru mine ea a fost întotdeauna o persoană „bătrână”, dar foarte importantă. 

Pentru că părinții mei s-au dus la „Școala de Luptă” ca să fie instruiți pentru ofițeriat, aveam doar patru ani când ne-am mutat din oraș. Cu toate acestea, știu că „mătușa Hjørdis” își amintea de mine, se ruga pentru mine și de fiecare dată când reveneam în concediu, ea vorbea cu mine - și am fost unul dintre cei care au primit grija ei. M-am simțit văzut, iubit și afirmat chiar și atunci când am devenit adult și ofițer. Nu cred că ea a crezut vreodată că a a fost una dintre cele mai mărețe persoane în Împărăția lui Dumnezeu, dar când am citit ceea ce a spus Isus, sunt sigur că ea a fost o astfel de persoană:
Și Isus le-a zis „Oricine primeşte acest copilaş în Numele meu, pe Mine Mă primeşte, iar cel ce Mă primeşte pe Mine Îl primeşte pe Cel Ce M-a trimis pe Mine. Căci cine este cel mai mic dintre voi toţi, acela este cel mai mare.”
Luca 9:48
Amintirea ei a fost declanșată de apelul generalului Peddle „La Ridicarea și Cultivarea Fiecărei Generații”, în special primul punct din apel, de a ne asuma responsabilitatea (1). Slavă Domnului, încă mai găsim oameni care sunt gata să fie implicați și pregătiți să-și asume responsabilitatea pentru slujirea copiilor. Dar ei sunt înscriși în „Cartea Roșie” deoarece aparțin speciilor pe cale de dispariție – în special când vorbim despre un angajament pe termen lung de tipul „mătușii Hjørdis”.

Nu este atât de greu să găsim oameni care să se implice într-un eveniment unic. Cu toate acestea, într – o societate „instantanee” în care beneficiul de a avea o multitudine de opțiuni de a alege este considerat cea mai mare valoare pentru care merită să lupți - avem încă nevoie de oameni care sunt dispuși să spună „Sunt gata să urez bun venit și să investesc în copii!”

„Mana” pentru astăzi:

„Bine ai venit, Isus, bine ai venit!'
-------------------------------------
(1) Apel La Ridicarea și Cultivarea Fiecărei Generații: Trebuie să ne asumăm responsabilitatea pentru copii, tineri adulți și lideri emergenți – echipând, crescând, împuternicind și disciplinând Armata Salvării actuală și viitoare.

Ingen kommentarer: