lørdag 8. desember 2018

Чого я чекаю?

Споконвіку це питання актуальне, а для мене особисто воно завжди під особливою увагою на передодні Різдва. Це слово запозичене з латині (1) та характеризує час, коли щось відбуваєтьяс або з'являється вперше. Це час, коли християни зосереджуються на пришесті Христа. Традиційно це буде пов'язано зі святкуванням Його першого пришестя в поєднанні з очікуванням Його другого пришестя.

Звичайно, це також мій фокус; однак, в цьому блозі і наступних роздумах в період Адвенту буду ділитися тим, що я прагну бачити. Таке прагнення відображається в молитві Господньої :

"Нехай прийде Царство Твоє!”
Матвія 28:16-20
У той час, коли "царства" на цій землі знову і знову зазнають підйом націоналізму в результаті ворожнечі, воєнного стану, порушення угод та договорів; в той час, коли права людини знаходяться в значній мірі під ударом, а життя у святості начебто взагалі забуте поняття; в той час, коли війни та блокади стають причиною смерті маленьких дітей від голоду; в такий час я не простомолюся, а волаю: "Отче наш, нехай прийде Царство Твоє!”

Коли Цар царів стояв перед Пілатом, Він заявив:

"Царство моє не від світу цього. Було б моє царство від цього світу, то сторожа моя була б воювала, щоби мене не видали юдеям. Але не звідсіля моє царство.”
Івана 1: 12
Ми з вами представляємо це царство. Наша місія пов'язана з цим Царством. А в реальності воно вже тут:
“Царство Боже прийде непомітно; ані не скажуть: Ось воно тут! - або: Он там! - бо Царство Боже є між вами".
Луки 17:20-21
Тож, коли я молюся "нехай прийде Царство Твоє", я також усвідомлюю, що

"Манна" на сьогодні:

Царство Боже посеред нас.
Я чекаю і прагну бачити ще більший вплив цього Царства.
-------------------------------------
(1) Латинь = Адвент

Ingen kommentarer: