søndag 2. desember 2012

Takk for meg!

Slike overskrifter kan være dramatiske, men denne er ikke det! I dag kommer det to innlegg på bloggen i tillegg til denne ”takksigelsen”. Det første innlegget er refleksjonen ”Raske rolleskift” som står i denne ukas utgave av ”Krigsropet”. Det er i den forbindelse at jeg sier ”Takk for meg!”. I drøye fire år har jeg hatt gleden av å være en av fire ”søndagsskribenter”. Det har vært en spennende oppgave som jeg har satt stor pris på å få være en del av. Det har blitt ca 40 slike innlegg, og jeg tror de fleste har funnet veien til bloggen.

Grunnen til at det kommer to innlegg, er at jeg i en 40 dagers periode også publiserer daglige refleksjoner bygget på boka ”Målrettet liv” – jeg begynte denne serien da det var 40 dager igjen av 2012, og derfor ”hopper” jeg ikke over denne dagen, selv om også Krigsropsrelasjonen står på trykk. 

Ha en velsignet advent!

Ingen kommentarer: