Коли ми читаємо історії зі Старого Заповіту, не важко побачити, як Бог діє в і через обраних Ним людей, а також, як Він відкриває їм Свої плани. Автор послання до Євреїв відзначив це і зобразив наступним чином:
Пророки бачили, що це мало статися, і Ісая зобразив це наступним чином:
Здавна Бог говорив нашим батькам багаторазово та по-різному у пророках, але в ці останні дні Він промовляє нам через Свого Сина, Якого Він настановив спадкоємцем всього, та через Котрого й віки утворив.Переконання, що Ісус Христос був присутній в Бозі – "першоджерело рушійної сили" – при створенні світу, була дуже важливим для перших послідовників цього Шляху, які пізніше стали називатися християнами. Коли Бог став плоттю, Його присутність та ототожнення зі Своїм творінням стало ще більш видимим. Бог не був просто Творцем десь там вдалині, але жив як людина серед звичайних людей, "Котрий так само, як ми, спокушений був у всьому, окрім гріха" (1).
Євр. 1:1-2
Пророки бачили, що це мало статися, і Ісая зобразив це наступним чином:
Бо так говорить Високий і Всевишній,Тому народження Ісуса Христа має таке життєво важливе значення для християнської віри та для рушійної сили Божого плану спасіння. У втіленні Христа першоджерело рушійної сили надає поштовх Своєму творінню до нового руху. Деякі останні слова Ісуса були: "Отож, ідіть..."
Вічно живий, – Святий імення Його:
Я живу на високих [небесах] і в святині,
і також із зажуреними і сумирними духом;
щоб оживляти дух сумирних
і оживляти серця подоланих.
Ісаїя 57:15
- якщо ми не осягнемо таємницю втілення Христа, але все ж таки захочемо робити те, що Він просить нас, то, швидше за все ми будемо намагатися рухатись вперед, але гальмуючи. Детальніше про втілення Христа ми поговоримо наступного тижня у роздумах про "третій рух".
Сьогоднішня "манна":
(1) Євр. 4:15б
(1) Мф. 28:20
Сьогоднішня "манна":
Я рухаюся, тому що Він завжди зі мною (2)-------------------------------
(1) Євр. 4:15б
(1) Мф. 28:20
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.