tirsdag 5. mai 2015

Redningsaksjonen trenger en innspurt!!!

Det har vært en fantastisk respons, i løpet av et par uker er det kommet inn
kr. 350.000,- (inkludert løfter) og jeg vet at det kommer mer. (Her er 1. opprop)


Vi trenger en innspurt for å nå målet om $ 70.000. Jeg var så frimodig at jeg for et par timer siden snakket med oberst Rodney Walters på skype og ba ham sette i gang prosessen med godkjenning fra det internasjonale hovedkvarteret slik at vi ikke må vente på godkjenningen når pengene er på plass - jeg har garantert at pengene kommer! Tusen takk til alle dere som har gitt!

Det betyr at vi har to uker til! 

Her ser dere noen bilder av bygget og under der igjen litt mer informasjon om selve bygget:





Bygget har en grunnflate på ca 230 m2 med kjeller på ca 75m2. For de spesielt interesserte legger jeg også ved grunnflate-tegningene. Tomten er bygslet for 99 år og er på ca 500 m2 hvilket betyr at det er en rommelig hage bak huset til uteaktiviteter. Å gå fra et lokale på ca 25m2 til slike lokaliteter vil trygge de fysiske rammene for et fantastisk korps som har gitt Frelsesarmeen mange flotte soldater og offiserer, og de vil bli i stand til å fortsette å bygge det åndelige templet med fokus på omsorg for hele mennesket!

Hovedetasjen:


Kjelleren:



Ingen kommentarer: